خدایا تو میدانی آنچه را که من نمیدانم
در دانستن تو آرامشی است
و در ندانستن من تلاطمها،
تو خود با آرامشت تلاطمم را آرام ساز...
"الهی و ربی مَن لی غَیرُک"
دخترتنها...
ما را در سایت دخترتنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 13:20